Tlf. 22 31 11 14
Presseomtale

På disse sider kan du finde oversigter, der viser, hvilke artikler, der har været vist i hvilke medier i 2016.

Omtalen er opdelt efter netværksby/-område. Og da en del artikler/indslag omtaler mere end et netværk kan tallene ikke blot lægges sammen for de 6 erhvervsnetværk.

Men lægger man alle unikke artikler/indslag sammen, løber det op i 364 artikler/indslag i 2016. Og et oplag på ca. 2,6 mio læsere/lyttere/seere. Over 1300 gange blev en af netværksbyerne nævnt i disse 364 artikler.

Skulle du mod forventning støde på en artikel, der ikke er nævnt i statistikken og som er genereret i kraft af netværkssamarbejdet, hører vi gerne fra dig.

 

Hvad nytter al den presseomtale?
Og hvad skal vi så bruge al denne eksponering til? Flere ting.

Først og fremmest skal det give eksponering af de medlemmer, der ønsker det. Og på denne måde bidrage til øget omsætning hos det enkelte medlem. Det har vi efterhånden flere gode eksempler på er sket.

Herudover skal vi fortælle både lokalt og udenfor det lokale, at der fortsat er (erhvervs)liv, vækst og udvikling i vores del af verden. Det skal være med til at tiltrække (og fastholde) ressourcestærke borgere og virksomheder.

Endelig har denne massive PR også været en vigtig del af fortællingen om erhvervsnetværkene og vores bestræbelser på at skabe spændende lokale erhvervsaktiviteter, gode muligheder for sparring. samt værdifuld PR med henblik på at opnå kritisk masse for de lokale erhvervsnetværk, så vi kan fortsætte den positive spiral og bidrage til en punktering af myten om 'UdkantsDanmark'.

I 2017 nåede vi næste op på samme høje niveau som for 2016, mens vi i 2018 i skrivende stund har udsendt færre pressemeddelelser på vegne af medlemmer og derfor også har opnået mindre pressedækning mål i forhold til samme periode sidste år..